chokladtårta..

igår var jga hos sofia på "kalas" väldigt mysigt..det vfar jag malin och sofia :) aha först så skulle vi handla lite ingrideinser till tårtan på ica.... sen gick vi ner för att köpa marabou och godis på konsum :P
sen åkte vi hem till sofia och visade oss runt...eller det var snarare maloin som hon visade runt....jag har jui vart där förr XD aha

sen så började vi baka tårtan och så slängde vi in maten i ungnen och jag stekte köttet...
skulle bara veta hur god tårtan smakade XD massa cholkad sen översta lagret var chokladmousse med krossad marabou
men efter att vi hade ätit maten och gjort tårtan så gick vi upp och tittade på borat.....den var faktiskt inte såå bra som jag trodde att den skulle vara :P den lät bra när sofia berättade :P aha

sen så åt vi tårtan och det kändes som   om jag skulle spy..men det gjorde jag inte som tur var XD

sen så hade vi kul och jag blev lite flumm emot kvällen och skrattade åt typ :prutt....vaa jag har väldig knstig humor när jag blir trött :P ahah men så kan det ju vara...

ikväll ska jag tare lugnt 

hasta luego..... adíos

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar dig oxå Helene! det är så synd att vi inte hunnit träffas nåt på så länge :(

Pussa!

2008-02-18 @ 21:49:00

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback