palla allt skit

idag, skolan som vanligt har haft en lugn dag idag :P haha körde aerobics på gympan men jonas :P ahah det gick bra faktiskt :P aha men inte så jätte kul desvärre :P
nu sitter jag här och svullar mig med lite glass och gaahhhh nej snön har kommit!!! vintern är 2 mån försenad!! fan vad jag hatar denna årstid!
blääääää
ihelgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt..chilla och så tare lugnt som vanligt och med pollen :)
ska äta tacos till middag :D MUMS men nu får vi hare så bra så skriver jag imorgon pusspuss
sen var ju det ett problem till..få se..vad skulle du göra om din kompis eller förra kompis dissade dig, men sen får du skiten för att du dissar henne när det är HON sm har gjort ett vel?? det är velll bara sååå taskigt!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback