skilnad mellan kvinnor och män

gud skapade kvinnan efter mannen,på samma sätt som en konstnär gör en målning...först gör han en kladd.

idag så har jag inte gjort så mkt...hade en meningslös eftermiddag i skolan..den bestod av pulkaåkning på salsta....kan det bli bättre :( nej skulle inte tro det :S kallt som bara f * n men som tur var hade jag varm choklad med mig och bulle :) aahhha men termosen smakade kaffe efter det att kenny ( brorsan) har haft kaffe i den varje dag till jobbet... inte så gott men det gick ner när man frös ihjäl....då kan man nog stå ut med lite kaffe smak på chokladen :) .... men så gick vi till basen och gjorde  lite dumheter sofia och jag :P ahahah
och så hade vi så jävla roligt ...haha vi skrattade åt ett tv program som hade vart på outsiders för ett tag sen :)
sen när jag kom hem så ut med pollen i det kalla vädret...men jag var utrustad så det var inte ssååååå farligt :p sen åt jag middag spahetti och köttfärsås :P ....men  nu ska jag kila och göra nytta :P aha ska förhöra brorsan på matten :P aha hare bäst pusspuss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback