3 april

har målat hela dan igen, från kl 4 till halv 9! praar med mamma och spelar duellen på msn :p höhö, imorgon ska jag till e-tuna :) jihoopi, idag så var det som sagt friluftsdag. jag hade sån jävla otur att gå vilse, jag kom 10 min försent, men milou hittade faktiskt dit. jag sa sök, och han hittade, det var ganska coolt ;).
men när jag väl kom dit så sa de: där är hon ju. snällt att de väntade , började få lite panik där ett tag.. men först så skulle de söka efter godis, som man la ut i ett spår.. vi väntade kanske en kvart och sen fick de söka. min milou var jävligt grym på det :P och sen så fick man om man ville lägga ut ett till spår som då var en rådjursfot. den skulle ligga lite längre och lite svårarae och krokigare väg, men som sagt inga problem för honom :)
skulle vara kul att pröva att göra riktiga prov med domare och hela köret,men då är slingan minst 500-600 meter,
skoj ;)

rätt slapp dag om jag får säga det sjävl. fick dock sitta och vänta på bussen i typ 1 timme innan den kom.

tydligen så har en buss blivit rånad,så man kan inte betala med kontanter längre... det var 2 ungdomar som inte har nått liv så det måste råna en buss(?) hur patetiskt kan man bli??

vi hörs i morgon puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback