äre slut nu?

ja som ni säkert alla ser så är det a bad day today, det ska regna. ska vara halvdåligt hela nästa vecka! :( jahapp, vi fick njuta av solen i en vecka tactack!

nu sitter jag och väntar på att sofia ska komma hit om ett tag :) det vad grymt länge sen vi sågs.

jag måste ta itur med FSM som ska vara inne vet inte när men väldigt snart antar jag :S. hela tiden nya saker att uträtta, kan det aldrig ta sluuuuuuttt?
igår så skrev jag nästan klart mitt argumenterande tal emot pälsindustrin, det är helt sjuk och jag hatar verkligen, päls nu när man vet hur allt egentligen går till. att folk ens överlägger att köpa päls, varför inte likagärna syntespäls? varför vara så utseendefixerad. + att det är fan så mkt billigare med syntes!, så tänk med hjärnan och inte med ögonen!

hejsvejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback