att fördriva tiden

imorgon så ska vi ha tjejkväll hos madde :) fan vad vi ska ha kul bruuudar!!!! :) ut och äta, osvosv allt vad det innebär.

nu har svenskan slutat, alla andra som har ekonomi slutar nu och kan åka hem, medans jag har två jävla långa tråkiga lektioner kvar, biologi och extra spanska! :(

svenska lektionen var allämnt jävla seg så som den brukar göra, vi gör typ eldrig någonting, varken på svenskan eller på engelskan. vi ska skriva ett argumenterande tal, jag ska skriva om grymheten bakom päls.
för att göra en lång historia kort. de gör djuren medvetslösa för att sedan flå dem levande, medans de flår dem vaknar de igen. och verkligen lider. allt detta för att få pälsen " mer levade" helt jävla fucking stört!!!! 

jag slutar du halv 4 ha en bra dag hejdå


Kommentarer
Postat av: AC

KUL! läs gärna min blogg...


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback