att göra bort sig totalt

ja, idag har jag lyckats göra bort mig ( mer än vanligt :P :S ) jo det var såhär att när jag skulel gå till bussen så se rjga inte leran å gräset och gör värsta vurpan :S PINSAMT,
jag:- jävla fitta ( inget fint ord men det brukar slinka ut )
kille:- hur gick det?
jag:- jora bra. och så springer jag därofrån och låssas att ingen annan såg mig hehe fett pinsamt.
imorgon så ska jag ha mitt efterlängtade prov jippie!!


en sak som jag har funderat på och som ofta stämmer så jävla bra, det är att det är ibland bättre med killkompisar. visst det finns båda nack och fördelar med både tjej och kilekompisar, men med killar så behöver man liksom inte tänka så mkt utan bara vara sig själv.

typiskt tjejer:
* Skitsnack.
* Falska leenden (tjejer kan verkligen inte bara säga som det är)
* Killar (att vi ens bråkar över något sånt dumt.?)
* Elaka ord. (Vi använder orden, slampa, hora osv till varandra för lätt. Varför ska vi vända oss emot varandra?)
så sant? I´m i right?

men många är inte alls såhär och det beundrar jag verkligen, varför ska småsaker alltid  så onödigt stora`? hmm

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback