blod svett och tårar

blod och tårar finns det inte så mkt av just nu, men varmt är det som fan så man blir lite varm ;)
nu väntar en lugn eftermiddag, ska ha mentorstid snart och sen idrott och sen ska jag hem och scteekka! :) hhah bara om jag hinner har så jävla mkt iskolan just nu, får reda på alting så sent, och så förträninger jag det typ så jag inbillar mig att vi har jätte lite prov och arbeten med vilket visar i tvärtom.
slutsatsen blir att jag får panik, gör skitarbeten och får ångest över att dte alltid går så jävla piss, nån som känner igen sig?, 
 
fick tillbara provet som jag hade i tosdags, fick VG  jippie

Kommentarer
Postat av: Malin

Var glad du som kan ligga ute i solen..vi andra måste plugga ekonomi hela jävla dagen :(


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback