god afternoon

hej hej, nu känner jag mig fräsch och som ny efter allt målande! jag har tagit en varm dusch, tagot hand om mina händer, i form av varmt vatten blandat med olja! de blev som nya, haha :) men det är så jävla skönt att ha hela och rena händer!

jag skrev nån gång i nått tidigare inlägg, om hår. Om ni kankse hade nått bra hårtips för att hålla håret fräcsht och livligt!,
på senare tid så har jag märkt att jag har tappat en massa hår, inte hårtussar som när man borstar håret utan mer att det lossnar mer än normalt. Så jag bastämde mig för att försöka se om detta skulle hjälpa, men hon i affären sa att det skulle ta ca: 2 månader innan man såg nått speciellt resultat!, men men jag får hoppas att det blir bättre för håret gör vekrligen skullnad!


ska ni gullisar göra ikväll då? :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback