goda nyheter!

hej alla, som jag sa tidigare så var jag grymt trött efter den sega och otroligt tråkiga/onödiga utflykten med skolan, iallafall. Jag gick upp och la mig, sov i 3.5 timmar, sommna direkt och sen när jag skulle gå upp ( satte klockan ) så trodde jag seriöst att det var morgon, haah men så var inte fallet, så jag gick ner och laga mat till hela familjen innan knatteträningen började! och som tur är så har det där stora och jobbiga problemet att hitta ersättare löst sig! fan vad skönt, nu så ska jag bara vara tränare en vecka till och sen är jag fri. Måste verkligen tänka på skolan seriöst nu i tvåan så då har man inet tid och springa runt och leka med småbarn, även om jag hellre gör det än att sätta trynet i en läxbok, men vad gör man?

tog ett skönt bad när jag kom hem, efter det ansiktsmask och så smörjde jag in ansiktet med mjukgöaande kräm! nu känner jag mig som ny igen! hoppas jag kan sommna ikväll bara, hmm
imorgon är det en ny skoldag och först ut på schemat är FYSIK! hörs imorgon pussspuss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback