hemma från övernattningen!

hej alla som har saknat mig, jag kom just hem från ryssbergen.
i går så var vi på tomtits, helt okey lite för lång tid att vara där, det blev lite dött men det dög, jag åkte frittfall, och den där robotkarusellen för er som vet... sen så åkte vi till ryssbergen och där var det inte fullt lika kul, segt som faaaan, först fick vi vänta på de sega ekonimiarna som aldrig kom, och när de väl kom så fick vi äta, kassler och kall/osmaklig potatissallad!, hela kvällen blev seglivad, och det blev ju inte bättre av att alla satt och skrek, medans några fick för sig att de skulle köra fruktleken ( man sitter i en ring och byter plats med dem som är samma frukt som en själv), gjorde man inte det på lekis liksom??!! aja, de kunde aldrig hålla käften så det blev så att man somna till deras kackel och vaknade till det ca: kl 7!!! så jag är jävligt trött och känner mig irriterad så jag ska gå upp och lägga mig, hörs senare puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback