långpromenad i solen

kom just hem från madde, vi möttes på mitten och sen gick ve hem till henne, jag hade lillskiten med mig oxå :), och vårt samtalsämne nästan hela vägen handlade om viktminskning, haha hmm
aja sen så bestämde vi att vi åker bilen in imorgon, hon hämtar mig här och sen så åker vi till nyköping där bussåke väntar på att få köra oss till tomtitts, ahah
asså vad gör man där egentligen?
känns skönt att komma tillbaka till rutiner igen, ganska skönt att vara tillbaka till skolan, dock längtar jag inte till högarna med läxböcker!
dagens problem: att hitta en ersättare till knattelaget som jag har hand om+ att ringa huvudansvarig för fotbollen!, hmm orka inte göra nått,. måste packa och fixa lunch tills imorgon!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback