lösnaglar


har aldrig rikitgt vågat på det här med lösnaglar och jag skulle nog aldrig köpa det själv, men nu när jag fick två paket så var jag bara tvungen att prova, jag ha säkert hållt på med det i över en timme, klippt filat, klippt igen för att de blev för långa osv, till slut så målade jag dem rööda :) vad tyckert ni? jag tror att det kommer åka av / lossna ganska snabbt så, haha


och apropå ingenting, när vi höll på och hjälpte till med staketet så hittade vi en padda,
ful och äcklig var den , + så kissade den på daisys vantar MOHAHAHAH
ha en trevlig kväll pusssar :)

Kommentarer
Postat av: daisy

skratta inte! de luktade PISS! hahahaha xD <3

Postat av: © A N N I S P A N N I S

Ny design i min blogg ! vad tycks? :]



Håll utkik, lägg till mig bland dina länkar, snart dyker en ny design utlottning upp! :)

2008-08-19 @ 21:39:59
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: KRYCKAN

Jag orkar aldrig pilla med mina naglar. Målar dem i baslack bara för att de ska hålla bättre. Men det är snyggt med färg på dem!

2008-08-20 @ 11:18:48
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback