skitregn

hej hopp gummisnopp, nu är jag uppe, eller för snart 2 timmar sen men ändå, vaknade av att det var tomt i sängen, hha kim hade redan gått ner och käkat frulle, så jag gick upp och satte mig vid frikostbordet tillsammans med alla andra..
gårdagen vad mysig, jag skalade för full rulle till alla som inte orkade skala, eftersom jag hatar skaldjur, men skala var ju alltid roligt höhö vi ahde gjort det mysigt på balkongen och allt, det avr meningen att vi skulle börja kräftskivan typ halv 8 men helt plöstligt så kom kenny hem med sin andra bock för dagen
vissa kanske tcyekr det ser grymt ut, men tro mig det är det inte!


idag så var det meningen att jag skulle köra häst och vagn som jag sa tidigare, men vädret tillät inte riktigt det så det får bli nån annan dag :(
 men vad ksa ni gullungar göra idag då?

Kommentarer
Postat av: sofia

hatar regnet.. usch!

Postat av: Daisy

ja för mig så vart de o ha filmdag själv :P haha <3

2008-08-17 @ 17:31:03
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback