skolan!

hej hopp, nu sitter jag i skolan och väntar på att dagens andra mattelekion ska börja!
imorse hade jag min första fysiklektion, och vi fick böcker och fick veta lite allmänt om ämnet! fysik tycker jag är kul, så jag kommer se fram emot de lektionerna! :) matten kommer bli ganska tuff, vi ska läsa två 100 poängskurser på två terminer, dvs, matte c till jul och madde d efter jul! orka det liksom..
kl halv 2 så har jag en tid hos vårdcentralen!, jag tror jag fått urinvägsinfektion, har aldrig haft det förut så det är ganska svårt att se symtomen på en gång liksom...
idag så invigdes våran nya matsal, och den var bättre än vad jag hade förväntat mig!, så det är bra, nu kan man äta nyttigt efetrsom man kan altivera med bra och god sallad! :)
vad ska ni göra idag då??

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback