skoldag nr 1!

steg upp kl halv 8, skönt att få en liten sovmorgon första skoldagen! annars måste jag kila upp kl 6! jag gick upp och gjorde mig iordning, kim min prins gick upp för att hålla mig sällskap och sen följde han med mig till bussen :)
sen väl iskolan så mötte jag upp siri!, kul att se dig igen gumman :) sen kom malin presic i tid innan uppropet började aha som vanligt då ;)
sen när vi hade samlats iklassrummet blablabla , imorgon föressten så ska de två naturklasserna åka till tomtits, har inte vart där nån gång, eller inte vad jag har nått minne av iallafall, så hoppas det blir kul! sen ska vi åka till ryssberga och sova på golvet i en " mysig " lokal? what? mm jätte roligt!! men vi slutar iallafall kl halv 12 på onsdagen så det är vell okey för den här gången då!, haha
mötte kim på stan en stund sen innan jag åkte med madde hem, nu sitter jag här och funderar på om jag ska träna eller inte? måste nog sova lite först! är så grymt trött+att jag börjar få huvudverk! :(

ungefär såhär trög och trött känner jag mig just nu! :(

Kommentarer
Postat av: Mickan

Har du inte vart på tomtits ? :S


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback