snart 10 månader sen


nu är det snart 10 månader sen som vi sålde våra hästar, den svarta var min och skäcken var min systers, då kändes det rätt och vi tyckte att dte var dte enda rätta att sälja dem eftersom att vi hade tappat intresset, men vi visste inte att det skulle ta 5 dar från det att vi hade satt ut annonsen!, snabbt gick det. Kankse var det bara bra? Vem vet...
men just nu känner jag att jag saknar det så jävla mkt!, att bara ha friheten att sätta sig på hästen, vara borta i ngr timmar och bara rida, finns det ngt mer underbart?. just nu känner jag lite halvt abstinens,. För er som har haft häst så fattar ni nog vad jag menar, tindra och israela <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

okej nu fattar jag. vad jobbigt det måste vara, att man har dom ena dagen och andra dagen är dom puts väck! dom kom säkert till bra hem ändå:)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback