tillbaka efter en helgs ledighet

jag har inte skrivit här på hur länge som helst känns det som,, i fredags va? jag har vert med kim hela helgen så jag har inte haft möjligheten till att skriva, men nu ska jag försöka bli bättre på att uppdatera vad som händer i mitt liv för er som är intresserade, hehe

ifredags så firade jag och kim 3 måndader så vi hade bestämt att vi skulle ut och käka, och då frågade cindy om hon och fred oxå kunde hänga på, och dte var ju lugnt så på fredagen så gick vi 4 till tzatsiki och käka, jag tog kycklingspett och klyftpotatis, och det andraa tog oxå massa gott...
sen när vi hade käkat.. ätit klart och batalat notan och allt det där så gick vi där ifrån och gick på bio, HUNNCOCK, ( stavning ) såg vi på och den vär jävligt grym! en film värd att se, rolig, spännande och allt det där!

på lördagen så var det varnevaltåget och vi hade betämt att vi skulle gå på det, på dagen så gjorde vi inte så mkt, jag skulle gå på stan och se om jag hittade nått att ha på mig till kvällen, så kim och jonas hängde på och jag hittade shortsen som jag titttat på så länge! :) fan vad glad jag blev när de fanns i min storlek, jag kan visa bild på dem sen, men jag gjorde verkligen ett kap, det var rea på dem, så istl för att de skulle kostat 1.200 så kostade de 400 så klart att jag köpte dem! och sen köpte jag en tröja till oxå :)

såhär såg tröjan ut ialf



senare på eftermiddagen så kom kims kusiner på besök och vi blev kanske många i husetm 13 st och när vi hade ätit och gjort allt som vi skulle, gjort oss iordning och så, så skulle vi bege oss mot stan och det regnade så jag och kim som väntade på gustav som aldrig kom beslutade oss för att ta bussen, som heller aldrig kom! så vi fick gå till stan iallafall.
sen så kom gustav och robin och hämtade oss och vi åkte runt lite på stan  och sen så åkte vi hem till en kille som hette andy. Efter det så skulle vi egentligen till min klasskompis LInn i bryngan, men vi orkade inte så vi gick hem och kollade på en film och myste istl :)

isöndags så var det en ren slappdag som vanligt och vi gjorde inte så mkt, mot kvällen när jag skulle hem så ville kim övningköra så han sjkutsade hem mig :) det gick bra det.

idag så ska jag åka till tandläkaren och fixa ny tråd igen som bara lossnar! jag får damp på det här skiten

Kommentarer
Postat av: rebecca

fin tröja

:)

Postat av: Malin

Det låter som en skitbra helg ju! :)

2008-08-04 @ 18:02:39
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback