bussen går om en halvtimme!

Så jag fick lite tid trots allt innan bussen gick, vi hade Italienska lektion i 15 minuter, slutade när min buss gick, så nu måste jag vänta på min nästa buss som går fem över fyra!
Min helg kan bara beskrivas med ett ord: omtumlande, tårar, ångest sorg och panik. Jag orkar inte gå in på vad som hänt, men det har blandannat vart en av anledningarna till att jag inte kunnat och orkat bloggat.
Jag ska försöka göra det bästa av allt som hänt och vara stark! Tillsammans kommer vi fixa det här!

Nu till nått roligare! I morgon har jag prov och jag har knappt ätit de senaste två dagarna för att jag mått så bajs, nu när allt börjar ordna sig så börjar min mage skrika efter hjälp! Så nu ska jag hem snart och vräka i mig maaaaat! :)

resten av veckan blir ganska lugn, förutom att jag måste plugga till mattenationella till nästa vecka + att mitt evolutionsarbete i biologin ska vara inne nästa vecka!! shit, jag kommer aldrig hinna juh!!!!!!

vi hörs imorgon. puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback