godmorgon:)

Tjo, började dagen med att ha mentorstid, slött. Ska ha svenska nu, ska göra en teateruppvisning typ om upplysningen, men jag har tappat bort mina papper.. så jag börjar få snått panik..!

jag har tänkt på en sak. ang tonåren, är det så att stadiet efter puberteten, så blir man normal igen? asså förut när jag var inne i det staidet när jag var mindre så är det ju så att man blir trött som fan, sover hur länge som helst på mornarna. Det kan hända att man blir lite stöddig osv, ni fattar poängen va? Det är så roligt för det är just den perioden som min 12 åriga lillebror är inne i, det är så kul att se, för förut så var han först med att gå upp och sätta sig vid frukostbordet och göra sig iordning, nästan alltid snäll... typ.
men nu, han sover typ längst, är stöddig, drygar osv. allmänt jobbig ahah det är ändå ganska kul att se vad som försigår inne i den där lille kroppen!

ha en bra dag så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: siri

du är bäst snyggin!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback