Helg imorgon! :)

Jag har blivit helt såld på en låt som heter The worlds greatest med R Kelly!, tycker den är grymt bra, har ni hört den ?
Ni anar inte hur trött jag är, det känns som att jag inte har sovit på evigheter! så det blir till at gå och lägga sig tidigt idag! typ vid 9, skönt!

Imorgon ska jag sällskapa corris hem till the hood ;) hah Vagnhärad is the shiet. Vi ska ta det lugnt, det blir väl IDOL, Leona Lewis kommer ju och gästar oss imorgon!, så det kan man ju inte missa! Blir kladdkaksätande och allmänt trelvigt! :D


Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: ååh jasså :)) ne jag tror hon har mörkare egentligen. men den färgen som har på den bilden är min naturliga iallafall, eller något sånt liknande :P


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback