jag vill göra en långresa

När jag kommer på kennys och thereses blogg, och ser hur otroligt härligt de har det på sin utlandsemester så blir jag verkligen avundsjuk! de ska sammanlagt vara borta i lite över 5 månader typ.! Just nu är det i Austalien och verkar ha det grymt skönt! Efter skolan ska jag ta ett sabbatår och bara jobba, och SPARA pengar till resor och utbildning osv, jag skulle vilja resa till länder som USA, Kroatien, Thailand, Australien osv! :D snacka om underbart!
vart skulle ni helst vilja resa?

USA

Kraotien

Thailand

Australien


Kommentarer
Postat av: anonym

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra m

Postat av: helene

gud vad härligt det såg ut på domdär bilderna! =)

2008-12-07 @ 10:46:45
URL: http://alltidhelene.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback