trötttt

hejhej, blev en sen kväll igår, kom hem 2 halv 3 imorse och gick upp vid typ 10.,  igår kväll så kom pontus och jasmine hem till kim, för vi skulle träffas där innan vi åkte eftersom kims mamma skulle köra oss till enstaberga ( typ fast lite mer in i skogen ) iallafall, det var jag, kim, pontus, jasmine, gustav och andy. det var mest äldre människor på festen de flesta mellan 20-30 och så vi andra som var några år yngre. Men det var trevligt, jag kallar det nog mer för att det var trevligt. Precis vad jag behövde, orkade inte med en röjröj fest utan det var lugnt, mest umgås, snacka skit och lyssna på musik typ! Ska lyssna på en konser i kyrkan som min syster är med i snart.. vi hörs ikväll puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback