varför går killar och tjejer så olika?

När jag gick från busstationen till skolan nyss så gick jag bakom tre människor  varav två tjejer och en kille. Det roliga med det hela är att man ser så tydligt skillnaden på hur de går. Killen går med armarna rakt ner och ganska bredbent, medans ena tjejen går med handväskan lite lutande ifall den ska glida ner och armen böjt, rakt ut! haha det såg lite mysko ut, som om hon var halft invalid eller nått ( vilket hon inte var )
Egentligen varför är det vara så stor skillnad på killar och tjejer i allmänhet, ex: blått är en killfärg och rosa är en tjejfärg ( typ )
killar ska ha hår under armarna men inte tjejer för då är det äckligt ( tjejer ska även raka benen etc. ) En kille ses som
" matcho" om han har haft/  vart med flera tjejer, medans vi tjejer ses som slampiga då!, killar ska gå som bowlingkängor medans vi tjejer ska vicka sött på rumpan!
varför ska det vara så här? håller ni med mig eller är jag helt vile i blåbärsskogen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är helt vilsen i blåbärsskogen

2008-12-19 @ 15:56:32

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback