kärlek vid första ögonkastet?

det har blivit att jag bloggar istort sätt varje dag nu, det känns bra att skriva av sig sina tankar och funderingar.
bloggen har faktiskt vuxit sig ganska stor, först vare lunar höhö, sen playhead, sen facebook, bdb och nu blogg, finns det någe mer?

ja nu det där med kärlek för första ögonkastet, vettefan om man tror på det asså, liksom man blir ju inte kär " kär " i en männsika på avstånd, det skulle jag aldrig bli, men en sak som många fjantar sig med det är att  aldrig säga det till nån, liksom om du gillar någon, varför inte säga det till den personen?
alla bara tror att man ska få upp ögonen för den personen utan att man vet vem det är. hur dumt är inte det, man är vell ingen jävla alien med 100 sinnen för allt (?)

men det kan oxå bli jävla fel om man säger det till personen om man inte vet att man har en chans, jag har gjort det misstaget en gång och aldrig mer, allt blir bara så jävla konstigt. det där med relationer är en klurig fråga.
Och nu verkar det som om alla gör slut med varandra, liskom as många som var ett par har det tagit slut emellan,
anlednigarna har vart många, men även att killarna är idioter, slutar bry sig och låter dte rinna ut i sanden!! jävla mesar de är asså, vafan är man man eller man?? våga stå för det du tycker och gör inte ländet värre än avd det redan är?

take responibility for you self!

jaja ha en fortsatt bra kväll så hörs vi på lördag, du berättar jag hur kvällen var ( fredag ) cíao

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback