torsdag

sitter i skolan nu igen och skriver. väntar på att svenskan ska börja, jag hade dock mitt tal igår och det gick ganska bra faktiskt, tycker jag.
nu ser det äntligen ut som om det börjar bli vår, men man blir lurad av solen. det är fortfarande grymt kallt,
resten av dagen består av Bioalogi och sen extra spanskan. sen hem och träna träna.
måste plugga matte, spanska och lite annat när jag kommer hem :P det kan man göra när man springer på löpbandet :) good idea!¨

köpte oxå biljett till gymnasiefesten nyss, har hittat kläder jag ska ha på mig, det blir nog bra :)
förfest hemma hos madde innan och käka.
sen blire att vi ska dra ner och kolla på tobbes hockeymatch, katrineholm-nånting kl 8 tror jag att det var för att sedan knata vidare till festen.

imorgon på vildmarken ska vi spela curling, igen (?) så kul vare faktiskt inte,
ska på lektion nu vi hörs puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback