åka ut med båten

igår kväll så hände det inte så mkt, vi satt och käkade popcorn och rensade faten på tårtan som blev kvar sen i onsdags hehe, varför åker du inte till kim då frågade daisy och cindy mig... jag hade tänkt det men klockan blev så mkt... men daisy kollade upp att dte gick en buss 21.15. så jag skyndade mig som fan... slängde på mig kläder och packa väskan..
just då ringer ju kim och frågar vad jag gör.
: inget säger jag eftersom jag skulle åka och överraska honom, så vi pratar lite och sen säger han att han ringer senare, han ska gå och fiska med sin lillebror... han hade verkligen ingen aning om att jag var på väg.. hans mamma hämtade mig vid bussstationen sen, kl 22.00
Snacka om att han såg förvånad ut när jag kom men glad :) sen så sa han att hans föräldrar hade tänkt om och att jag kunde hänga med ut på sjön idag och så kunde de skjutsa in mig till stan så att jag kunde göra mig iordning innan jag åker till sthlm :)

så idag så ska jag hänga med familjen Björnbakk ut på de sju haven och segla.. haha men men nu ska jag käka lunch...vi hörs på söndag, puss och kram

Kommentarer
Postat av: sara

vill du vara modell för en dag?? kom å tävla i min blogg=)

Postat av: Frida Lindström

Hej!



Mitt namn är Frida och jag har äntligen, efter två års arbete, blivit klar med en bok som jag arbetat med. Jag har valt att göra boken på egen hand helt utan inblandning från förlag etc vilket också innebär att jag inte har tillräckligt med resurser för att marknadsföra boken. Den främsta målgruppen är tjejer och jag har därför letat upp en massa intressanta bloggar för att visa upp boken där. Anledningen till det är att jag vill se om det finns något intresse av den, jag har har nämligen inte tryckt den ännu och min fråga är därför om det är någon som tycker att boken verkar vara intressant så att jag vet på ett ungefär hur många jag kan trycka. Kolla gärna in länken och hör av er om ni tycker att den verkar intressant. Ursäkta reklamen. Tack på förhand!

http://www.mattraningangest.se/

2008-07-11 @ 17:13:17
URL: http://www.mattraningangest.se/
Postat av: Anna

skriva en kommentar om vad du vill läsa mer om i min blogg, och vad du inte tycker är så intressant att läsa om. :) Ha det bra! :)

2008-07-11 @ 23:03:12
URL: http://ackarlssons.blogg.se/
Postat av: Asall

Söt blogg.

Ha det bra!

2008-07-13 @ 15:31:57
URL: http://taslimi.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback