att göra lumpen vs. att INTE göra lumpen

jag fick just ett rev från fliktverken.. ANTAR DU UTMANINGEN stod det.,..
asså det här med lumpen har nog blivit mindre lockande med tiden skulle jag tro.. jag skulle vilja pröva på att mönstra BARA för att se vilken plats men skulle hamna på och hur stor bra chans man har liksom..Men jag har aldrig fattat varför det är så himla diskriminerande att killar MÅSTE göra lumpen, om inte så måste de ha en jävligt bra anledning till att inte delta. Varför får inte vi tjejer samma möjlighet att gå lika långt och varför är det så friviligt för oss... Visst tycker jag det är bra, för jag är inte så sugen på att göra lumpen, men det är alltid sån diskriminering mellan könen, vadå tror de att vi är

små svaga möss eller??  håller ni med mig?

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Haft en trevlig och nice kväll?

Postat av: [email protected]

Jag skickade in ansökan om mönstring idag ;)

2008-07-06 @ 20:35:25
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback