fest!

på lördagen när de hade hämtat mig så begav vi oss till kicki som skulle fylla 40!, vi kom ganska tidigt så vi väntade på alla andra gäster typ.. vi avr lite öevr 50 tror jag, ingen aning men nått sånt.... jag orkar inte beskriva allt, men det var kul som fan, vi dansade drack gott, det kom ett liveband dit som sjöng asbra så det var kul, :) vi åke hem vid kvart i 1 typ och var hemma 20 i 3!, fan vad jag var trött,, vaknade kl 2 imorse så det har vart en jävligt seg dag..packat lite inför imorgon och krattat och plocka ogräs från ridbanan är vad jag har sysselsatt mig mig hittills. Funderar på att ta en promenad senare.
Ha det bra puss


Kommentarer
Postat av: Angie (:

Fin blogg :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback