illamående och huvudverk

Det här är nog det tråkigaste sommarväder som finns! jag kan inte riktigt fatta varför det ALLTID ska var sånt jävla skit väder på sommaren, det har inte vart en riktig sommar på typ 3-4 år! och saken blir ju inte bättre av att jag känner mig illamående och sprängt huvud!:(
Igår så var vi på kalas hos therese i stigtomta! det avr kul, käkade helgrillat vildsvin, riktigt gott faktiskt och sen blir det massa annat gott till...Till efterätt blev det jordgubbstårta och fransk chokladtårta! gudomligt gott, good work therese!

sen så bestämde kim att jag skulle hänga med honom hem, så jag var bara att lyda hehe. vi åkte hem till honom, kollade lite på tv och sen gick vi och la oss... han skulle upp kl 6 den stackaren och jobba!. tycker synd om dig min älskling! 
igår så blev jag så jävla arg på mig telefon som är helt sönderfuckad! köp aldrig en W910i. visst den är snygg, bra och praktiskt när det VÄL funkar men inget att satsa på.. allt försvann från telefonen helt utan alndning, så jag svängde förbi med den på telia och fick hjälp, jag var tvungen att återinställa hela telefonen. Så nu hoppas jag att dte funkar annars slänger jag den åt H****TE!!

kl 6 idag kommer min kära lillesyster och hälsar på, henne har jag inte träffat på ca 7 månader, ska bli skoj..

vi hörs senare puss hej

Kommentarer
Postat av: emelíe

Hoppas du mår bättre snart !=) ha en fin vecka

Postat av: Anonym

huvudvärk kanske?

2008-07-09 @ 22:28:20

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback