imorgon blir bror stor

kom nyss hem efter en snabb sväng till yngaren, mötte sanna och jonna där, snacka lite och så det var länge sen, haa pratade om vilka hyss vi hade för oss när vi var mindre, hahah
imorgon så blir lillebror sebastian 12 år och det blir att gå upp med tuppen, han lär ju inte ligga i djupsömn direkt iallafall, kom ihåg själv när jag var i dne åldern, då var ju födelsedagar och julaftion det bästa man visste och kunde knappt sova en blund, men nu spelar det fan ingen roll, sover nästan alltid som en klubbad oxe iallafall höhö

men nu har jag lovat att poppa popcorn till lillesyrran, så vi hörs senare eller imorgon :) hare bra puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha en trevlig kväll, grattis till han en dag i förskott då! :) kram

Postat av: Maria

Hej, hur är läget med dig idag?



Tips:

Får du tre av dina vänner att vara med i min tävling: http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment så skickar jag en biobiljett till dig, får du 6 stycken att vara med så får du 2 o.s.v...





Ha en underbar dag!

2008-07-25 @ 08:37:19
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback