kalas, grattis syrran!

idag så gick jag upp kl 8! fatta fett tidigt, bara för att lillesyrran fyller år, hon fick massa saker och var super glad heh

kände mig skitskabbig när jag sklev upp, som jag alltid gör när jag är megatrött och man bara känner hur man vill försvinna genom jorden. Men nu har jag iallafall tagit en skön dusch, sminkat mig och dragit på mig kläder! nu känner jag mig mycket fräschare..

vi brukar alltid få bestämma vad vi ska äta på våren födelsedag och idag så har fanny bestämt att till lunch så blir det fannkaka och till middag så blir det hamburgare och därimellan så ska vi försöka klämma i oss tårta kakor och glass..... gahh jag som ska försöka minska ner på det, det blir att man äter sånt alldeles för ofta när det är sommarlov... inte bra inte bra..


idag efter allt onyttigt så blir det löpning igen, 4 km ska jag springa idag och imorgon blir det gymmet skööönt :)

imorgon kommer cicilia och hälsar på mig... förhoppningsvis..

men vi hörs senare om jag inte avlidit av allt goffande XD


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback