soooool

fan vad varmt det är ute men skönt! jag har solat i en timme nu typ, måste ta en pause så att inte mitt huvud sprängs. Ett bra tips om man vill bli brunare fortare är att blanda vatten med vanligt salt, det brukar jag göra och sen vara hälla på kroppen, som sagt vet vi ju att solen tar bätttre på vatten och allra bäst på SALT VATTEN!
idag så kommer lena bergell hit och hälsar på , kl 2 kommer hon, ganska dålig tid på dan eftersom då hinner man inte åka iväg innan, utan måste vara hemma i den här värmen...
aja nu ska jag sola ryggen, vi hörs senare puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Vafan, jag vill också sola! Imorgon ska jag steka satan. Vet du om vädret kommer hålla i sig?

Postat av: i & m

ooo det ska jag prova, vatten och salt! tack för tipset. Fin blogg har du också =D

2008-07-24 @ 14:20:17
URL: http://ifmn.blogg.se/
Postat av: psykiatrin.blogg.se

hej rolig blogg du har! du vem är den där lena du pratar om? Mvh P

2008-08-09 @ 21:23:29
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback