stämmer stjärntecknen på alla?

asså jag tycker faktiskt helt ärligt att det här med stjärntecken är lite kul, jag tror inte på dagshoroskop som man läser om i typ expressen, för det är bara påhitt... Men jag syftar mer på hur vi är som person, vilka våra svaga respektive starka sidor är mm...
jag är då våg och mina possetiva sidor ska tydligen vara:

Din förmåga att komma överens med alla människor är verkligen beundransvärd. Du är född till diplomat, hittar alltid bra kompromisser och förstår båda sidorna i alla konflikter. Detta gör dig förstås till en omdömesgill och objektiv rådgivare. Du är alltid rättvis och blandar inte in dina egna känslor i allting. Charmen och förmågan att umgås med folk gör dig populär hos alla. Du har också ett utmärkt sinne för skönhet, för harmoni i färger, former och linjer, och kan skapa en behaglig miljö både på hemma och på jobbet.  STÄMMER FAKTISKT HELT PÅ MIG

vågens negativa sidor:

Säg ordet velighet och alla Vågar känner sig träffade. Du har rätt och slätt svårt att bestämma dig, och när du blir tvungen att fatta ett beslut så lider du svåra kval även om det bara handlar om vilken film du ska se eller vilken jacka du ska ha på dig. Ett annat problem är din rädsla för konflikter. Du vänder kappan efter vinden eftersom du inte vill stöta dig med någon, och det gör att du oftast uppfattas som feg eller falsk. Allt måste vara trevligt i din värld, och det som inte är det stoppar du snabbt under mattan, biten som har med konflikter att göra stämmer, men jag kan inte se mig själv som falsk och feg?

vilket stjärntecken passar jag ihop med?:

vågen passar ihop med TVILLING, tur som fan att kim är det då, hehe :)

nej men jag tycker faktiskt att det är ganska facinerande det här med stjärntecken, och jag kan verkligen inte fatta att man blir som man blir just på grund av vilken dag man föds på och vilken månad... helt sjukt!...
håller ni inte med att det är ganska konsitgt men cooolt :`)??

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback