att börja om från början..

det finns en punkt i livet då man känner att man bara vill fly, packa ihop sina saker och bara gömma sig från världen.
Många tycker att det blir så mycket lättare att gömma sig istl för att ta itu med det som verkligen sker. Jag vet inte riktigt vaför jag funderar på detta men om man tänker efter så är det ett stort misstag  som många gör.
Jag som person är ingen som flyr, inte rent praktiskt men i mig själv. Iband när det blir tufft så har jag en förmåga att stänga det jobbiga inombords, även om jag verkligen vill säga vad jag tycker och vill så lyckas jag bara till 10%.
Typisk våg är vad jag är, jag vill vara alla till lags och är för snäll, oftast. jag hatar att bråka och flyr gärna än att stanna kvar. grejen är det att hur mycket jag än vill så kan jag verkligen inte ändra på mig. Till en viss del kan jag säkert det men inte i grunden, det är sån jag är och det är jag glad för... mesta dels.
Ibland så önskar jag att jag var starkare och kunde sätta de som sårat mig så djup mot väggen och ifågasätta varför!?Men när det väl gäller så viker jag mig alltid... fattar inte varför...

Jag har på senare tid och då menar jag åratal.. typ 8 år.. innan jag flyttade hit så hade jag det jobbigare än vad många kan föreställa sig, jag pallar inte dra upp allt. det går liksom inte...

Anledningen till att jag drar upp det här är nog att jag vill tala om för mig hur jag egentligen är, det är det bästa sättet att se det rakt framför sig...

Och som sagt det är inte lätt att börja om fårn början, men det krävs mod och tålamod.

Man vet inte vad man hade förren man förlå

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback