barn bacill

nu sitter jag här och känner att jag håller på att bli genomförkyld, grymt ont i halsen, det känns som om huvudet ska explodera och så fryser och svettas jag till och från!. inte helt kul kanske ;(
det är säkert nån av barnen på dagis som snorat av sig på mig hmmm , ajabaja

och så blir det till att jobba imorgon, dock bara till 3, jag jobbade över till klockan 5 för att jag skulle hinna åka till kim imorgon eftermiddag, men sen så säger han att de ska åka till sthlm och hälsa på hans kusiner så det blev lite öndrade planer.... visning imorgon... en familj från oxelösund faktiskt... så vi åker vell  iväg ett tag medans mäklarn visar runt osvosv....

just nu sitter jag med en skollhet kopp varmt te, det sägs att det ska vara bra mot halsen, men jag vetefan...


nån som vet och kan ge mig bra tips på hur man blir frisk så fort som möjligt! pallar inte vara sjuk...

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken din bakgrund du har, vem är det?

Postat av: isabel

ha en bra dag! :)

2008-06-27 @ 10:42:43
URL: http://isabll.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback