bruuuuuuuuummmm

kom nyss hem från en heldag i nyköping,, kollade på motorcyklar. det kostade 60 kr i inträde men eftersom jag är så jävla bra så kom jag in gratis ehehe nej men brorsans tjjs-föräldrar är med i klubben...

iallafall så sa jag ju att jag skulle ta bilder vilket jag gjorde men inte med digitalkameran eftersom den la av när vi var där , så jag fick fota med min telfon och jag kan inte lägga över bilderna till datan... det suger

men det var faktiskt kul och grymt många snygga hojar fanns det iallafall.

ikäll blir det som jag sa.. krypa ner i soffan och mysa till en bra film :) ahah vi ska kolla på tonårsliv... typisk tjejfilm heeheh

hare bra pysss

Kommentarer
Postat av: Emille

naw vilken söt bakrundsbild du har :)

Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Hejsan!

Har du sett Gregorius BloggTopp?

/G&G

2008-06-28 @ 23:32:54
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback