dag 1

nu är det första dagen på sommarlovet och jag har inget planerat, kim är ju i sthlm hela helgen så honom kan jag inte träffa. vi kanske ska dra in till nyköping en stund sen för att köpa en present till freriks student.. då ska jag passa på att lämna arbetsansökan till lita olika ställen..

gårdagen var blandade känslor, jag vet inte riktigt vad det var med mig, men jag fick nått utbrott och började gråtam allt känndes så meninglöst just i den stunden. shiet asså.. =/

men efter det så gick jag ner, pratade med cindy och hon kände likadant så vi tröstade varandra typ.....

men när kvällen började lida mot sitt slut så kom kenny in och sa: vill ni se ett VILDSVIN?
VAAAAAAAAA? skrek vi i kör och sprang ut hehe fan vad nice det var att äntligen se ett vildsvin i verkligheten
det var ju dött, men iallafall, så det var typ så min gårdag såg ut och lite till men delen innan orkar jag inte berätta,

men men hare bra pusss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hiss eller dissa i min blogg :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback