jobb och slit.

mobilen ringde kl 07.10, dags att gå upp och promera till dagiset, jag tror jag ska börja med det... jag cyklade förra veckan, men det är mycket " nyttigare " att gå känner jag så det får bli så iforsättningen ( den här veckan och två dagar i nästa )

tiden går fortare nu än vad den gjorde när jag började på dagiset..jag har lärt mig ALLA namnen , känns bra. :)
jag vet att man inte får skaffa sig " favoriter" men det är ganska svårt att onte göra det, några är mer öppna och pratigare än andra, nämner dock inga namn men så ärt.

ja vad ska man hitta på idag senare då?, jo jag ska ta mig ut på en långpromenad som är ca 6 km ungefär... inte så långt kanske men skööönt som fan är det att gå och bränna lite fettttttt!!

ihelgen är det nått motorcykel uppvisning i hamnen, thereses föräldrar anordnar det, kankse fribiljetter how knows? höhö
men det kanske vi ska dra in på... kl 11 bröjar det.... se jag börjar redan planera helgen.. snacka om att jag har tråkigt!!

nått bra på tv ikväll?? ingen aning får kolla,, hare bra puss hej


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback