snart äre helg...

nu är jag hemma fårn jobbet och håller på¨att laga mat^^ pastasallad blir det idag, smarrigt!

som jag sa igår så blir man jävligt trött av att jobba på dagis!, men jag fattar inte att man kan bli så trött att man är tvungen att sova lunch...
ska förklara: efter lunchen som faktiskt var helt okeey.... någon tonfiskgratäng... normalt sätt så är jag inte alls förtjust i det, men det smakade inte alls mkt tonfisk.. iallafall.. anneli frågade om jag kunde ta tre av barnen och sova med dem i det stora rummet och sen när de hade somnat så skulle jag gå ut... men såklart så somnar jag med.. ahah anneli kommer in efter ett tag och kollar, ( hon undrade vell avrför jag inte kom ut ) sen skrattade hon lite åt mig och frågade om jag sov.... jag vaknar till lite och direkt när hon går ut så är det ju såklart att jag somnar om igen! höhö

men jag är fortfarande grymt trött..

men jag ska i vilket fall som helst ut och gå sen, varje sig jag orkar eller ej.. gick till och från jobbet idag! good work

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra..kanske om det går något bra på tv.. förresten så såg jag på filmen JUNO igår.. helt okeey faktiskt,, nån annan som sett den? vad tycker ni isnfl?

Jag saknar dig kim!

Kommentarer
Postat av: louise

pastasallad är muuums! :)

läs&komentera gärna min blogg om du har lust! :D

ha en bra dag.


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback