ååh äntligen

fick nyss ett efterlängtat mail, från våra hästars nya ägare,  just nu saknar jag dem verkligen som mest, det är nu det är vår och man rider långritter :/ sakkkkknarrrrrr
har precis varit ute och gått mer hunden, skönt, visste ni att hanhundar alltid försöker skita så högt upp som möjligt på typ träd eller liknande? Det visar tydligen hur hög rang de har, hundar vet att om bajset är " högt" upp så kommer det från en större hund osv, kanske kontigt egentligen attde kan känns så eftersom det ändå hamnar på backen haha


jag fick komplimanger för min nya hårfärg idag :) tacktack! vi sålde kladdkaka på rasten så vi slapp lektioner höhö, fick dock inte så många skoltidningar sålda, man min kladdkaka gick åt fortast! :) yeye mest vare lärarna som käpte, deras plikt liksom? haha alla tvåor är snååla! ingen ville köpa :( men några ettor köpte iallafall :D 
 sen blev det lite kladdkaka över så jag tog hem för att småsuskonen ville ha, hade lovat dem det, men jag träffa hönna och philip i bussen oxå, så de fick smaka.
deras komentarer: -  åhh helvete vad gott vad fan har du haft i den egentligen? kåtmedel eller?
ahha jo men visst, sköna typer det där, kan verkligen snacka om allt mellan himmel och jord! :)
ikväll blire lugnt, har faktiskt inge speciella planer för helgen utan får se om det kanske blir match, how knows?

frågade Nikki idag och det hade tydligen inte gått så bra på grammatikdelen på provet :( fan vad jag hatar spanska och suger hårt och jag ska ändå inte bli kirurg i spanien så jag BRYR MIG INTE!!!!!!!!!
nu ska jag gå hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Malin

Var glad att du inte fick stanna kvar och göra HLR. Jag slutade KLOCKAN FYRA! Om du bara visste hur jävla kuksegt det var :(.
Aja, ha en bra helg! :D


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback