ännu en seger :)

ännu en välförtjänt seger :) vann mot kallabalik, men 3-1, inte en enda match har vi loosat :) ritkigt nice, och vill vara passa på att berömma våran målis tina, grymt bra jobbat!

köpte lite kläder när jag var i stan, en replay tröja, en diesel och en tjocktröja, men klumig som jag är så glömde jag den på gumsbacken, men jag ringde och frågade om den fanns kvar och det gjorde den :) så Therese min ängel hämtade den ! :D

ska kolla på en film med daisy nu som heter DOTMADASE :P nån som sett den? hoppas den är bra ialf,
imorgon så ska en viktig eng uppgift vara inne och jag har inte gjort den , glömde anteckningarna i skolan!! idiot som jag är just nu, inne i en senilperiod tror jag, snart glömmer jag vell vad jag heter? men men hare bra så hörs vi puss      image11


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback