ännu ett jobbigt beslut-,

idag så har jag bakat pajer som vi åt till middag :) det var riktigt gott ;)
imorgon är det tydligen match kl 4, vid gumsbacken typ, det stora delemmat är hur jag ska ta mig dit, men jag tror att jag tar bussen kl 12 och går till hjortensbergsbadet och simmar lite innan och så, kanske solar oxå, har dock ingen att bada med så det kan bli ganska långtråkigt :/
men motion är ju alltid BRA, ska no börja simma lite, man får snygg kropp av det ;) slanka och lååånga muskler.
ikväll blire medlodifestivalen med familjen, jag hejjar på sibel! hon är bäst ikväll.,

få se hur jag gör imorgon, ni kan ju alltid komma och kolla om ni inte har något bättre för er ;) puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback