att falla rakt ner

jag vet inte om det finns många som känner som jag eller upplevt samma saker, men jag känner att vad jag än gör så är det aldrig tillräckligt. det här har inget med mitt sk " privatliv" att göra utan hemma.

en viktig sak för mig är att man ska känna sig uppskattad för den man är som person men oxå vad man gör. ofta så kan jag känna mig otillräcklig utan att veta vad jag kan göra mer- oftast så finns det inget mer att göra.
sånna saker kan driva en till vansinne- att hela tiden behöva sträva efetr att vara den bästa!
att få skiten för saker som man inte visste att man gjort? helt sjukt. jag orkar inte mer.
Men det svåra är just att veta när man kan sätta stopp. Man tänker, det blir bättre, det här var sista gången nu ska jag tänka på vad jag gör, och sen efter ett tag igen så slutar allt likadant, är det X som överreagerar eller är det mig det berkligen är fel på?

jag känner mig förvirrad, orkar inte mer måste bort


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback