bra början på en bra helg?

kom hem precis och idag är jag ensam hemma :D för en gångs skull, ganska skönt, ska gå ner och träna på gymmet om ett tag :) de andra är och handlar.  Datakunskapsprovet gick ganska bra faktiskt, förutom att jag i början inte fattade ett dugg hur man skulle montera den där jävla bilden i tidningsartikeln, men det gick till slut och den blev ganska lik :)
ÖB får jag iallafall ( för er som inte fattar betyder det överbetyg, VG eller MVG ) och det känns ju braaaa
eftermdiddagen har bestått av curling på rosvalla, tredje gången, så  det kändes ganska uttjatigt, men idag kändes det faktiskt riktigt kul för vi hade ju turnering så det var ju liv och död!! hehe
vi vann 3 av 4 matcher, mitt lag bestod av, mig, malin, linn och louice! fan vad bra vi är bruuuuuudar!, helt seriöst så har jocke anmält oss till curling turneringen som ska hållas inom nyköpingskolorna ;) ahah fan vad vi ska ÄÄÄGGA alla. GIRLPOWER! 
åkte med bussen och såg mr X, länge sen , han måste vart sjuk eller nått :P schnyygging pusspåre

nu ska jag bege mig ner mot gymmet så hörs vi senare byebye


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback