gårdagen

ja jag lovade som sagt att jag skulle skriva när jag kom hem och tell you all about tha party,
jo så såhär vare.först efter skolan så gick jag och louice hem till chrille och spelade pinging och hade alsång haha och olle kom senare och spela gitarr duktig som han var :P
jaja, sen så tog vi bussen hem till madde och började fixa iordning oss, sen började förfesten, pernilla kom med de good stuff, vi åt mat innan också.
jag har kommit på en sak, man mår mindre illa om man dricker rent än om man späder ut det med massa skit,
jaja efter ett tag så höjdes stämningen och fnittret var igång, iallafall hos corell höhö haha vad drack du egentligen :P??
louice blev typ full så två snapps, eller vad fan säger man, shops, snopps?? ahah skit samma, same shit diffrent names. inte var de stora två äggkoppar typ, men vi gick till tobbed hockeymatch och kollade när ha spelade, flen-gripen, tyvärr förlust med 9-2 .
sen på vägen hem så pratade louice med tobbe medans vi andra gick iförväg, söliga som det var eller berodde det på drickan?? hmm
jaja, kvällens citat: man skulle han en rullator, då är det bara att hänga sig över den om man blir trött, och åka race i nedförsbackarna. ungefär så haha. du är en rolig prick du :P. sen så begav vi oss mot träffen. loucie fick stanna kvar hon mådde inte så bra :P, ja vi kom vell fram ca: 10.30 och kom  igenom kontrollen, han ba fråga mig: hur mår du då??
- jora jag mår bra, vad trodde han egentligen? att jag var påverkad (A)??
sen så dansade vi och träffa folk det var träävligt :) shakeshake. riktigt lyckat faktiskt, ni som inte var där missade ngt!! :P sen hem till madde igen vid 1 och soov, sköönt att sova , men är fortfarande trött som ett as! men vad gör man inte :P??

ikväll blire lugnt ska laga middag och kolla på melodifestivalen och äta godis med familjen :) ska bli mysigt.
måste bege mig uppåt och plugga, även fast jag får ångest varje gång jag typ tänker på det, hatar verkligen det!! man jag får skärärpa mig.
men vi hörs kolla in senare ikväll puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback