havregrynsgröt

gick precis upp och håller på att koka havregrynsgröt, skönt att vara hemma från skolan idag, känner verkligen att jag behöver det. Vaknade av ett sms från corell, så nu kunde jag inte sova mer så jag gick upp, kl var tillräckligt mkt så det var bara bra. katten spann så jävla mkt så det var oxå ett störniningsmoment, asså jag fattar inte hur en katt spinner och verkligen inte att min katt spinenr nonstopp, hela tiden spinner hon.
ska gå och väcka cindy nu så att hon kan äta gröt med mig haha
dagen saker att få gjorda:

# städa mitt rum ser ut som ett jävla bombnedslag
# plugga inför spanska provet imorgon

sen imorgon så börjar lovet, fy i helvete vad skönt det ska bliiii!

men men nu ska ja äta frulle byebye


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback