hmmm..

första gången jag såg dig tyckte jag att du verkade trevlig. men destå mer jag lärde känna dig destå räddare blev jag för att göra eller säga fel saker. jag önskar att jag hade det där lilla extra, oxå kallat modet att våga säga ifrån när du trycker ner mig gång på gång, grejen är den att du ser inte så allvarligt på det, eftersom jag aldrig sagt det till dig. Du har säkert ingen aning om att jag tycker det känns fel.  Jag har önskat många gånger att jag hade det där lilla extra, det är inte det att jag är rädd för att prata, snarare tvärtom, men det är när det kommer till saker som börjar kännas obehagliga. Jag vet egentligen inte varför jag aldrig har sagt ngt eftersom att vi står varandra så pass nära som vi faktiskt gör.
jag vill kunna känna att jag kan säga och göra vad jag vil utan att få snea blickar eller onödiga komentarer. jag vet att du säkert inte menar något illa, men du borde tänka dig för lite innan du häver ut massa saker som du inte vet vad du pratar om (?!) jag ska försöka se om det blir bättre med tiden, men annars så klarar jag inte mer, då måste jag ta ett snack med dig.....

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback