märkesbög?

vaknade för en liten stund sen, gick ner och åt frukost och hörde kenny och robin snacka om märken, först på byggverktyg och sen bilar, och slutligen det som alla vi ( nästan alla ) påverkas av- jo kläder! är det verkligen så att man påverkas så mkt av omgivningen så att man blir tvungen att köpa märkeskläder vad man än köper, får man en högre status, eller var är det egentligen frågan om?
visst det är en sak att märken står för kvalité, och det är ju uppenbart att ett par tex. dieseljeans håller bättre än ett par byxor från typ H&M. Men om det är två byxor med exakt samma kvalité och de ser ut liksdant, väljer man då den med märket? Jag kan bara prata för mig själv. jag kan inte säga att jag är märkeslebb, men visst det är vell kul att kunna ha lite sådana kläder, men jag bryr mig verkligen inte om det, för att det ger högre status osv! man har vell det som man tycker är snyggt och sen spelar det fan ingen roll om det är märke eller ej?

jag kan bara tala för mig själv vad tycker ni?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback