melodifestivalen 2008

ja det stora frågan är ju såklart vem som kommer ta hem hela skiten? vem som kommer stå på den stora senen sen i maj eller när det nu är.., men såklart så kommer fel låt vinna eftersom sverige är dte absolut sämsta landet på att rösta på RÄTT jävla låt! jag tycker att sibel eller charlotte ska vinna, och om amy vinner så är dte bara för att alla tycker hon är så liten och sötm, vilket kanske inte håller i längden? how knows, men jag tror att sibel eller charlotte har störst chans i eurovisingsongcontest ialla fall!

så nog om detta, tittade ni på nyheterna igår?
jo dte var såhär att en flicka hade hittat en död liten musunge i icas chipspåsar! gryyyymt äckligt!
nu vill inte jag äta dem chipsen mer, man kan ju undra vart resten av musfamiljen har tagit vägen(?)
tur är att jag inte äter chips så ofta då!, hon fick 1000 kr i skadestånd, vafan liksom jag skulle kräva hur mkt som helst och stämma dem elelr nått, eller ett års förbrukning av chips. inte för att jag hade tänkt äta det men bara för att de ska förlora på det liksom. en mus i chipspåsen, ucsh!!
och idag när vi åt lunch så berättade robin att det var en gubbe som hade druckigt kaffe och han tyckte att det smakat konstigt, men han tänkte inte så mkt på det utan drack upp kaftet, och gissa vad anledngen var att kaffet smakade skit?? jo det var nämligen en råtta som hade silats emellan, en död råtta! shit

idag har jag släpat ris, dagens goda gärning till mig :)
madde mvar här idag med sin häst som nu står istallet, ska hänga med henne på tävling imorgon. hejja madde! :)jag fick rida, ganska länge sen, eller några veckor iallafall:P
det är nu som man börjar sakna det här med att ha egen häst, men man har inte tid liksom så det var det enda rätta att sälja dem "/

nu börjar melodifestivalen och jag ska äta popcorn,

älskar den här låten
http://www.youtube.com/watch?v=OqumjziPTzk pusss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback